Bestel je voor 17:00 wordt deze nog de zelfde dag afgegeven bij een PostNL service-punt. Plaats je een bestelling boven de 50 euro is het verzenden in Nederland GRATIS
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden

 

  1. Bezorgen
  2. Bezorging op je huisadres
  3. Bezorging bij een PostNL afhaalpunt
  4. Beschikbaarheid en levertijd

 

1. Bezorgen

Je kunt bij je bestelling aangeven waar je, je bestelling wilt ontvangen: op je huisadres of op een ander adres, bijv. je werkadres.

2. Bezorging op je huisadres

Als je voor bezorging op je huisadres hebt gekozen, wordt de bestelling door PostNL bij je thuis afgeleverd. Zodra je bestelling naar je onderweg is, informeren wij je hierover per mail. In deze mail vindt je ook een track & trace code aan de hand waarvan je kunt zien wanneer je bestelling wordt bezorgd.
Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan kan de bezorger ervoor kiezen het pakket bij de buren af te leveren. Je vindt dan een kaart in de brievenbus met daarop het adres waar het pakket is afgegeven. Als de buren ook niet thuis zijn of heb je aangegeven dat je niet wilt dat je pakket bij buren bezorgd wordt, dan staat op de kaart wanneer de bezorger weer langskomt. Op de kaart staat ook een bezorgcode. Met deze code kunt je zelf aangeven wanneer je het pakket opnieuw bezorgd wilt hebben. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

De bezorgkosten voor levering op het door jouw gekozen adres variëren. Je pakje is verzekerd tegen beschadiging en verlies. Per bestelling betaal je slechts eenmaal verzendkosten ongeacht het aantal bestelde artikelen of eventuele nazendingen.

3. Bezorging bij een PostNL afhaalpunt

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling bij een PostNL afhaalpunt op te halen. Handig als je vaak niet thuis bent. Je kiest zelf bij welk PostNL afhaalpunt je je bestelling af wilt halen. Voor openingstijden van PostNL afhaalpunten klik hier  Deze  afhaalpunten maken het mogelijk dat je op een tijd die jou het beste schikt je pakket kunt afhalen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Zodra je pakketje bij een PostNL afhaalpunt binnen is, ontvang je een bericht via e-mail, sms of telefoon. Je hebt een week de tijd om je bestelling af te halen. Als je je bestelling nog niet hebt opgehaald, ontvangt je na 3 dagen een herinnering. Als je na 7 dagen je pakketje nog niet hebt opgehaald, wordt het teruggestuurd.

4. Beschikbaarheid en levertijd

Informatie over de beschikbaarheid van de artikelen staan op de artikelpagina, zodra je een artikel aan je winkelmandje toevoegt.

Voor artikelen die op voorraad zijn, geldt dat je deze binnen 3 tot 5 dagen ontvangt. Bij artikelen die tijdelijk niet voorradig zijn, maar waarvan nieuwe voorraad al onderweg is, geven we de verwachte levertijd aan. Deze kan variëren van meerdere dagen tot enkele weken of in uitzonderingsgevallen langer.

Als een artikel uitverkocht is, kunnen wij het helaas niet meer leveren. Het kan zijn dat alleen bepaalde maten niet leverbaar zijn, deze kun je dan niet selecteren. Als het artikel in alle maten is uitverkocht, wordt het uit de webshop verwijderd. Het kan echter incidenteel voorkomen dat een uitverkocht artikel tijdelijk toch nog in de webshop aangeboden wordt. Je kunt dit artikel dan niet meer aan je winkelmandje toevoegen.