Bestel je voor 17:00 wordt deze nog de zelfde dag afgegeven bij een PostNL service-punt. Plaats je een bestelling boven de 50 euro is het verzenden in Nederland GRATIS
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Bestellen

 

  1. Kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?
  2. Ik heb per ongeluk dubbel besteld, wat nu?
  3. Mijn gewenste product is niet (meer) op voorraad, wat nu?
  4. Ik heb de orderbevestiging nog niet ontvangen?

Heb je je vraag gevonden en wil je verder met winkelen? Klik dan hier om terug naar onze website te gaan. 

1. Kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?

Oeps, te snel besteld? Is je bestelling afgerond, dan is het helaas niet meer mogelijk deze te annuleren of te wijzigen, omdat je bestelling direct wordt verwerkt voor verzending.

Je kunt je pakket gewoon weer retour sturen door gebruik te maken van het retourlabel. Na ontvangst van je retourzending, storten wij het bedrag weer op je rekening.

2. Ik heb per ongeluk dubbel besteld, wat nu?

Ben je iets te enthousiast geweest en is je bestelling per ongeluk twee keer geplaatst? Dat kan gebeuren. 

Omdat wij zelf ook erg enthousiast zijn, wordt jouw pakket direct verwerkt voor verzending. Hierdoor kan de dubbele bestelling niet meer geannuleerd worden. Je kunt je pakket gewoon weer retour sturen door gebruik te maken van het retourlabel. Na ontvangst van je retourzending, storten wij het geld weer terug op je rekening.

3. Mijn gewenste product is niet (meer) op voorraad, wat nu?

Helaas is een artikel of een bepaalde maat ook wel eens uitverkocht. Soms kunnen we nog producten bijbestellen. Je kan dit altijd even navragen bij onze klantenservice. 

4. Ik heb de orderbevestiging nog niet ontvangen?

Heb je een bestelling geplaatst, dan ontvang je hier een bevestiging van per e-mail. Heb je deze e-mail niet ontvangen en ben je niet zeker of je bestelling wel goed is doorgekomen? Check dan eerst even je spambox, helaas gebeurt het nog wel eens dat onze mailtjes hier in terecht komen. Zit de bevestiging ook niet in je spambox? Neem in dat geval contact op met onze klantenservice.